Image
Realizujeme projekty od ochutnávek a eventů po spotřebitelské soutěže.
Projekty vymyslíme, připravíme, zrealizujeme a vyhodnotíme.
Postaráme se také o grafiku, produkci a logistiku POS materiálů.

WEBY: SOUTĚŽE, VĚRNOSTNÍ PROGRAMY, MICROSITE

SOUTĚŽE

Spotřebitelské soutěže jsou zajímavou motivací pro zákazníky, ale také prodejce či další členy prodejního týmu. 

Souteže obsahují jednodušší formuláře a každý záznam je uložen samostatně.  

VĚRNOSTNÍ PROGRAMY
Věrnostní programy se zpravidla používají pro dlouhodobější akce, či v případech kdy je žádoucí, aby uživatel mohl zarigistrovat více nákupů / produktů ke svému účtu. Jednotlivým záznamům, lze také následně přidělovat různé váhy (např. body za určitý produkt a body lze následně za nákupy sčítat a při výběru odměny se body odečítají). Uživatel pak po přihlášení na webu vidí veškeré své záznamy.
MICROSITE
Microsites mohou být použity k detailnímu popisu produktu, služby či celé společnosti, zvýraznění televizní či rádiové reklamní kampaně, k propagaci interaktivní soutěže (tzv. Advergaming); výjimkou není ani bohatý textový doprovod či podpora produktu nebo např. popis nové technologie. Microsite může např. zvýraznit nový produkt od stávající nabídky, naplno demonstrovat jeho přednosti a zaměřit se na jeho komplexní propagaci, jelikož v konkurenci ostatních produktů by mohl být v rámci prezentace méně vidět.

VYBRANÉ REFERENCE SPOTŘEBITELSKÝCH SOUTĚŽÍ